Nu har det verkligen varit dött här!

Anledningen till detta är att jag inte har haft någon ork/inspiration till att blogga. Jag håller på att reda upp mitt liv och lägga min tid och energi på mig själv. Jag försöker att komma igång med nya hobbies och det går faktiskt ganska bra. Jag har börjat träna igen för att försöka hålla ihop min överrörliga kropp. Sedan så finns det saker som jag inte vill skriva om här men som kräver enormt med tid och energi från mig. Så bloggen har helt enkelt fått vila. Jag kommer att skriva inlägg här när jag känner för det men innan jag har fått tillbaka lusten att blogga ordentligt så kan det bli ganska lång tid mellan inläggen.
 
Håll utkik efter nya inlägg så kommer jag tillbaka när jag har rett ut mitt liv lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0