1,5 år utan schampo

Nu har det gått ett och ett halvt år sedan jag började med BM (balsammetoden). Endel använder sig då och då av sistaschampo. Det har inte jag gjort. På ett och ett halvt år har schampo inte fått komma i närenheten av mitt hår.
 
Jag har färgat håret med henna under den här tiden och toppat bort otroligt mycket hår. Nästan allt det blekta håret som syns på första bilden är borta. Ändå är mitt hår mycket längre. Det syns tyvärr inte så bra på bilden. Jag ångrar att jag inte tog någon bild bakifrån innan jag började med BM.
 
Som ni ser så mår mitt år superbra nu. Kunde inte ha haft bättre kvalitet på mitt hår än så här. Växer gör det också. Om några år så har jag nått mitt hårsparningsmål... Fortsätt gärna förlja mig på vägen dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0