Bilder från Stockholm

Här kommer lite bider från Stockholm.
 
Efter att ha varit inne i några affärer så åt Cissi och Pucca på MC Donalds. Jag åt min egen mat som jag hade med mig. Pucca poserade gladeligen med sin mat.
 
Cissi och jag gav henne en tidig present som vi köpte i Göteborg. Det är på tiden att hon lär sig äta med pinnar!
 
Cissi köpte godis inne på Kawaii. Här ser ni hur Pucca intensivt spanar in det på MC Donalds.
 
Det är mest bilder på Pucca. Hehe. Har ingen bild på mig själv och Cissi är svår att lyckas fota så Pucca får "offra" sig med att vara dagens modell.
 
En av de saker jag köpte var en till solfjäder till min samling. Man kan väl inte få för mycket solfjädrar? För övrigt så köpte jag en kjol, en T-shirt, några cd-skivor och en hög med manga.
 
När det var dags för mig och Cissi att åka hem så köpte vi starbucks i väntan på tåget.
 
Det var gott.
 
Cissi förstod inte riktigt det där med att åka till Stockholm och vara social. Hon tillbringade största delen av tiden med sin mobil...
 
Kul hade vi! Tyvärr så tog jag inga fler bilder, men ni överlever nog.
 

Kommentarer
Postat av: LISA!!

Vi hade grymt kul! Kom tillbaka snart!! :D <33

Svar: Ja:D Du måste komma hit snart också!:D
Tatsu

2014-11-30 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0