Tagit tag i mitt liv

Trots att jag utlovat nya inlägg här så har det inte blivit så. Så vad har jag egentligen sysslat med istället? Det jag har gjort har varit att försöka komma fram till vad jag ska göra med mitt liv utan hästar. Det jag än så länge har gjort är b la:
  *Kommit igång med att träna
  *Börjat göra mer hårpinnar
  *Samlat in lite nyttig växlighet som ska torkas för att b la göra te på. B la brännässla och björklöv.
  *Tagit tag i mina matvanor ordentligt.
 
Idag har jag kombinerat de två nedersta punkterna. Gjorde en soppa på b la brännässla och maskrosblad. Måste erkänna att jag var skeptisk till min soppmix. Det skulle jag inte ha varit. Det är b la det godaste jag har ätit! Så nu måste jag ut någon dag för att samla ihop mer maskroser och brännässlor för att laga mat av. Framförallt maskrosblad.
 
Vet inte om det kommer att bli mycket eller lite uppdateringar här framöver. Det får tiden utvisa och jag tänker inte lova någonting. Men ge inte upp hoppet. Titta in lite då och då för att se om jag har skrivit någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0