Tisdagsuppdatering

Nu är mina två första dagar som utbildare i lokalvård avklarade. Jag trivs faktiskt bra med det! Det kan komma att bli lite ont om inlägg här i veckorna eftersom att jag pendlar till och från en annan stad när jag jobbar.
 
I övrigt har jag inte så mycket mer att skriva. Tänkte hoppa in i duschen och tvätta håret. Jag har numera lyckats dra ut det till nio dagar mellan mina hårtvättar. Det tar ca sju dagar innan håret börjar bli fett. Då gör jag två inbakade flätor som får sitta i, i två dagar och håret ser rent ut ända tills jag tar ut dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du trivs! :)

2014-03-26 @ 20:30:05
Postat av: Cisst

Nu kom ju inte mitt namn med

Svar: Nej du måste nog fylla i det. Fast du kanske ska kolla stavningen innan du skickar också:P
Tatsu

2014-03-26 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0