Någonting är fel...

Jag vet inte om det beror på sjukdom, stress, näringsbrist efter senaste tidens magproblem eller kombination av allt... Men på två dagar har jag varit på väg att svimma två gånger. I förrgår stod jag och moppade som vanligt på jobbet. Helst plötsligt så blev jag yr och allt började snurra. För att inte svimma så fick jag hålla mig i väggen. Det gick över lika snabbt som det kom och de enda eftervärkningarna var en minimalisk matthet. Igår kväll fick jag ta i lite med en kofot när vi fixade min bil. Föst började pulsen rusa och allt kändes konstigt. Sedan var det samma sak igen och jag fick sätta mig ner för att inte svimma.
 
När jag nu har tänkt efter lite så hade jag liknande problem för många år sedan när jag sov som sämst, var som mest stressad och min mage var helt trasig..
 
Jag hoppas att det inte händer en tredje gång! Oavsett om det gör det eller inte så ser jag det som en stark varningssignal. Det är verkligen dags att prioritera hälsan! Från och med nu blir det inget mer fusk med vetemjöl. Mer prioritet på att lägga sig i tid om kvällarna. Ska jag iväg någonstans som t ex till Stockholm så får jag skippa att äta ute med andra. Jag får ta med mig min egen mat. I helgen blir det till att ställa sig och baka bröd då det inte säljs bröd i affärerna som är gluten, laktos och sötningsmedelsfria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0