Bildbombning på hundar

Eftersom att jag slutade tidigt idag så hämtade jag upp Piko, Vinca och Vilsson (V eller W?) och åkte ut till Spinkis för en hunddejt. Så här kommer en massa bilder. Ber i förväg om ursäkt för den dåliga bildkvaliten.
 
Ville jagar Spinkis som jagar Vinca.
 
Pussar och kramar?
 
Ville blev oxtokig på Vinca som bara tyckte att det var kul att bli jagad. Spinkis sprang efter Ville för att se vad han sysslade med.
 
Spinkis och Vinca hittade en pinne medans...
 
Ville grävde en grop.
 
Sedan hittade han en vattenpöl.
 
Plask plask. Den var ännu roligare att gräva i än en vanlig grop.
 
Spinkis och Vinka undrade snart vad han gjorde när han kraffsade runt som en galning.
 
Ville rusade runt och skällde och Vinca följde efter. Spinkis hade ingen lust att hoppa runt i leran med dem. Kloka hunden har blivit vuxen vid tio års ålder!
 
"Hallå är det någon där?"
 
Kass kvalité men hundarna var ju så fina. Superhunden Vinca kan flyga!
 
Spring spring.
 
"Nää jag tar det lite lugnt"
 
Ville sprang tillbaka till sin pöl och ville inte gå därifrån.
 
När matte gick tillbaka en bit för att ropa så gick det.
 
Spring spring.
 
Spring spring.
 
Nu syns det inte på bilden men Ville som var en bra bit bort han komma ikappa medan Piko sprang några meter. Har man fyra ben så har man.
 
Nu kanske det inte syns när bilden är förminskad, men Vinca pussar Spinkis i ett försöka att smöra lite.
 
"Lek med mig! Snälla!"
 
"Om jag pussar dig... Leker du med mig då?"
 
Så här fin se man ut när man skakar på huvudet. Vinca snodde för övrigt Spinkis välgömda märgben.
 
 

Kommentarer
Postat av: wilsonvinca.blogg.se

Wilson juuuuuu janitaaaaaa ;) och nu har vi en blogg (:

Svar: Haha jag fick hjärnsläpp:P Ja ni måste blogga mycket där;)
Tatsu

2014-03-17 @ 23:26:01
URL: http://wilsonvinca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0