Graveyard. Memories from school.

Eftersom att jag har tråkigt med min hosta här hemma så går jag igenom datorn lite. Hittade en gammal inskanning av mitt "konstverk" från högstadiets bildlektioner och tänkte dela med mig av det här.
 
Hehe, ja detta fördrev jag tre år med... Hade tråkigt på bildlektionerna och orkade inte lägga allt för mycket tid på att arbeta och tja jag började rita några gravar på ett papper. Efter någon lektion så var de ganska många och då blev det ju en grej att fortsätta inte bara för tidsfördrivets skull utan även för att fylla upp pappret så mycket som möjligt. Det roade ju även kompisarna. Haha.
 
Någon som vill räkna gravarna?
 
En rolig grej är att en av de vikarier vi hade på bilden såg mig sitta och rita på detta. Han blev väldigt faschinerad och berömde det enormt. Kommer inte längre ihåg dem fina konsttermer han använde om det. Jag och kompisarna undrade ju hur någon kunde ens tro att min klotter var seriöst...
 
Ett litet tillägg bara. Jag fick faktiskt VG i bild trots att jag slösade bort över hälften av lektionerna på klotter och annat tidsfördriv. IBLAND arbetade jag faktiskt.
 
Slutligen. För er som undrar om jag är normal. Svaret är: Verkligen inte! Är dock inte satanist eller någonting sådant. Råkar bara gillar kyrkogårdar och att klottra gravar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0