Surprise surprise

Igår var vi inbjudna på dop när mina systersöner skulle döpas. Visst blev det ett dop men först gifte de sig! De hade inte nämnt det för någon så när de kommer in i kyrkan och min syster har en brudbukett börjar alla fråga varandra "ska de gifta sig!? Har du hört någoting? Inte jag heller!". Men gifte sig gjorde dem! De kunde ju ha förvarnat så att man hade kunnat klä upp sig lite mer och tagit med kameran. Men det var så de ville ha det och jag är glad för deras skull! Så nu önskar jag dem lycka till i sitt fortsatta liv som gifta. Själv ska jag försöka lära mig att min syster har ett nytt efternamn. Hehe
 
De närmsta fem veckorna kommer jag att jobba som vanligt med städning och därför komma hem tidigare om dagarna. Så nu kan ni nog förvänta er lite mer uppdateringar här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0