Tatueringsfunderingar

Jag har flera tatueringar som jag någon gång ska göra. Den jag är mest sugen på att göra näst, är fyra kanji-tecken från nacken och neråt. Tanken är att med tiden fylla på med fler så att dem går längs med ryggraden. Men hur kan man vara helt säker på att tecknen stämmer? När jag googlar så får jag upp resultat på fem till tio sidor per tecken som alla säger samma sak, men det känns ju inte säkert bara för det... När jag har jobb och pengar så vill jag ju verkligen göra den tatueringen! Har testat att rita upp dem i nacken och det ser lika snyggt ut som det gör i mitt huvud. Vilka problem man har när man verkligen vill ha en tatuering. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0