På bättringsvägen

Det har varit ett riktigt segt virus jag har haft! Efter en vecka så var jag ju tvungen att återvända till praktiken då jag inte ville kämpa för ett läkarintyg. Kämpigt har det varit med feber, men idag börjar jag äntligen känna mig som en riktig människa igen. Har tillbringat dagen med att diska och städa. Det behövdes! När båda har varit dåliga och jobbat så har det glömts bort lite, men nu är det äntligen gjort.
 
Ska snart ut till stallet för att motionera Vencer som har fått vila medan jag har varit sjuk. Planen är att tömköra idag, longera en gång och sedan börja rida honom igen.
 
Hoppas på att få upp lite intressantare inlägg här igen nu när jag börjar bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0