Old things

God kväll allihopa. Trots att jag bara har jobbat två dagar den här veckan så känner jag mig enorm trött. Snart är det ett nytt år och då kommer jag förhoppningsvis ha hittat lite inspiration för bloggen igen.
 
För att ändå ge er lite mer än tråkig text så bjuder jag på lite klotter från mig. Med klotter menas gamla teckningar som jag inte lagt ner särskillt mycket tid eller energi på och lite ofärdiga grejer.
 
En så där fem, tio minuter med lite kol och ett sudd 2012.
 
Ett porträtt som jag la lite mindre tid på.
 
Odaterad. Jag hade tråkigt för några år sedan och tja vad gör man när inspirationen tryter... (Struntar ofta i att datera mitt klotter).
 
Fick för några månader för mig att för första gången på en sex, sju år att försöka rita en häst. Har dock fortfarande inte kommit längre en grundskissen och några enstaka ofärdiga detaljer.
 
Ja vad ska man säga... Detta påbörjade jag när jag fortfarande gick i skolan. Jag är duktig på att inte avsluta mina teckningar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0