Nya korsetter!

Idag fick jag hem mina korsetter. Jag hade fått dem redan igår om jag inte hade suttit fast i en bilkö när budet var här. Billiga, rikta och fina korsetter från England med ordentligt stål i! De var framme dagen efter beställning. Rekomenderar verkligen sidan! http://www.corsets-uk.com/
 
Ingen av korsetterna är särskillt insnörade på bilderna, då man aldrig ska snöra in en korsett för fullt första gången.
 
Beställde en hatt. Velade mellan två och bestämde mig för ena, men råkade beställa den andra. Men den här är ju grymt fin och kostade bara 9 pund (ca 90 kr).
 

Korsett nummer ett. Ursäkta dålig bild, men den är svart i satinliknande material. Det är starkade än riktig satin.
 
Andra korsetten är en svart ub. (Under bust)
 
Den tredje korsetten som är min nya favorit är en rödsvart korsett.
 
Har testat alla korsetterna och har haft på mig den röda någon timme nu och dragit in den ytterligare någon cm. De är verkligen bekväma! De är bra kvalité som man kan ha på sig en längre tid. Har tidigare en ub från Sverige som trycker på höfter och revben. De här korsetterna är gjorda för att gå över höfterna och planchetterna trycker inte upptill.
 
Hehe blev nästan ett reklaminlägg det här, men så får det vara. Budskapet är att jag har fått hem tre otroligt fina korsetter och att de är bekväma.
 
OBS! Jag märker att bilderna blev för stora, men jag orkar inte ladda om dem. Ska bättra min i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Fotografering snart alltså! :D

2012-09-06 @ 12:53:16
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0