I am still me, just not the same

Två veckor... Ojojoj vad dålig jag har blivit på att uppdatera här... Men för nästa vecka har jag planer på lite nya inlägg. Äntligen! Så ge inte upp hoppet om mig!


Så här såg jag ut för två år sedan. Jag saknar mitt svarta hår, men jag kommer inte att kunna färga det på länge då det är i väldigt dåligt skick just nu...

Jag ska för övrigt gå igenom bloggen lite de närmsta dagarna för att kolla vad jag egentligen skrivit om de senaste åren och se vad jag inte har skrivit om. Samt ta bort en del onödiga inlägg för att man lättare ska hitta intressanta inlägg under de olika kategorierna, med undantag för kategorin "övrigt" som alltd kommer att vara den kategorin där mindre meningsfulla inlägg hamnar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar onödiga inlägg!! :D

2012-04-25 @ 01:23:01
URL: http://liquidize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0