Old times...

Jag har verkligen varit dålig på att blogga i veckan... Har inte känt mig bra och hade igår feber så jag har helt enkelt inte orkat starta datorn... Mår bättre idag om än inte helt bra. Ska ta det lugnt i helgen så att jag är frisk på måndag, för annars opererar dem inte.

På måndag ska jag in på operation och blir kvar på sjukhuset en till två dagar efteråt. När jag kommer hem så kommer jag att vara trött av smärtstillande och efter narkosen, så ni kan räkna med bloggtorka ett tag efter det.


Snart är man gipsad igen... Sex veckor med gips:S


Hittar lite bilder på min gamla lägenhet i arkivet härXD Hade grymt mycket snyggare toa i Oxelösund än här!


Mitt vardagsrum i Oxelösund:P


Jag är stamkund på akuten;P Två å gammal bild från att jag krockade... För övrigt så är nackskyddet för stort men ambulanspersonalen tyckte att jag ändå skulle ha det "för syns skull"XD


HahahaXD Som sagt så hittar man mycket roliga gamla bilder i arkivet;) En sisådär fem år gammal bild på Guling och migXD


Gammal bild...XD


Eddie:) Var kattvakt åt honom för ca ett år sedan:P


Lite nyare;)


Tänkt att man har haft dreadsXD


Oden och Nisse i spiklådan:P



Saknar min lilla katt:O

Hehe dagens underhållning;)
Trackback
RSS 2.0