The bravest person is not the one who does a lot of "scary things" but the one who does what one fear the most

Nu är jag hemma några timmar innan jag ska iväg igen:P Hitills har jag inte gjort särskillt mycket i helgen. Funderar på att ta en sväng på marknaden här, men eftersom att det är tråkigt att gå själv så skippar jag nog det... Annars brukar man kunna göra en del fynd...


Fynd från senast jag var på marknad:) När jag tänker efter så har jag inte sett alla filmer jag köpte då... HeheXD

Ikväll ska jag på bio med Rikard och imorgon bär det av till Nyköping för att göra ett besök på sjukhuset innan operationen. Enligt mig känns det ganska onödigt att prata med läkaren när jag redan vet vad osm ska göras och att jag blir inlagd en till två dagar efter... Det som är intressant är väl då hurvida jag kan gå eller ej när de snor en bit sena ur knät på mig, men det kan de väl tala om på operationsdagen? Hur som helst så är jag ledig och har sovmorgon imorgon då jag inte ska vara på sjukhuset förän klockan ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0