I won't pay for something that I don't believe in.

Idag fick jag hem en bekräftelse på att jag har gått ur kyrkan. Så nu slipper jag betala skatt dit:)

Jag har precis varit ute och tagit en promenad. Så lång som mitt knä tillät:P Så nu återhämtar jag mig med en kopp kaffe och en bulle. Kroppen tar verkligen stryk av att bli nedsövd! Att jag bara gått kortare sträckor under en vecka har också gjort att jag tappat en del.
Jag bestämde i fredags att det var dags att sluta med smärtstillande då jag mår dåligt av det och inte har så ont längre. När jag får bort gipset och börjar med sjukgymnastik behöver jag säkert äta lite igen. Men jag tänker inte äta något mer innan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0