Don't cry because of the clouds today, remember the sun of yesterday.

Nu har jag diskat och städat och känner mest för att lägga mig och sova... Ska dock vara duktig och hålla mig vaken. Först betala räkningar och sedan får vi se vad jag hittar på.


Lillen^^
Nu är båda hingstarna kastrerade och Veranos Patellaband avskuret. Så förhoppningsvis blir hon bra och "valackerna" lugna snart:P Tillbringade en bra stund i morse åt att motionera hingstarna och Vencer. Vi öppnade till åkern och slingan där pappa jagade runt dem med fyrhjulingen och jag jagade dem förbi grinden varje gång dem ville stanna där. Grodan var stel, men Vencer och Vencedor hade riktigt roligt och sprang tills dem var slut. Guling sprang ca 200 meter, endast för att hitta det godaste gräset innan han stannade för att äta.

Kommentarer
Postat av: Jenna

GULING ÄR KLOK HAN!

2011-09-05 @ 16:54:53
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0