I never thought that I would be able to do the things that I've done

Till Cissi: Bra:D Min far har sagt åt mig att jag måste komma någon dag för att se om min hund lugnar ner sig:P

Alla har vi saker här i livet som vi inte trott att vi någonsin skulle göra. Eller rent av varit stensäkra på att vi aldrig skulle göra. Ibland inser vi helt plötsligt att vi precis håller på med någon av dessa saker och har gjort en massa andra. Idag är en sådan dag för mig. Jag kom på mig själv med att göra någonting, som jag aldrig trott att jag skulle göra och inser hur många sådana saker jag har gjort det senaste året. Jag är väldigt glad över detta!


För två år sedan hade jag aldrig trott att jag skulle blondera mig. Men det har jag gjort och färgat över.

Igår sov jag bort i stort sätt hela dagen. Jag gick upp åtta för att ringa till sjukhuset angående min gipsborttagning nästa vecka och la mig igen en timma senare för att sova till ett. Var vaken några timmar, sov en stund på kvällen, gick upp och sedan var det snart dags att lägga sig igen. Meningsfull dag? Knappast, men det behövdes. Min hals känns om möjligt värre idag, men jag känner mig piggare, så gårdagens sömn behövdes nog.
Idag gick jag upp klockan åtta för att ringa nästa samtal. Tänkte somna om efteråt, men ångrade mig. Idag ska jag minsann inte sova bort hela dagen! Jag ska snart ner och boka tvättstugan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0