You cannot judge what you don't understand

God morgon allihopa! Idag har jag tvingat upp mig själv ur sängen redan tio i tio. Hehe. Ska om en timma till bussen för att dra iväg och träffa Penna.

Katten som tidigare fastnade under soffan kryper nu fram och tillbaka själv utan problem... Bra, men varför kom hon inte på det förut!?


En skiva med detta band väntar jag på att få! Har beställt den när Rikard beställde skivor. Har letat länge för att hitta just den skivan med dem men inte hittat den någonstans innan... Fyra skivor har de släppt och tre går att hitta. Har visserligen inte någon än även om planen är att skaffa alla... Men eftersom att jag inte hört den så var ju den första prioritet och jag hoppas att den är lika bra som dem nyare skivorna.

Kommentarer
Postat av: Qbrium

sv: tack, vbad gulligt av dig! Köpte min olja på en lokal butik för ekologisk hud vård. Men den finns troligen på Life. Återförsäljaren är Crearome. :)

2011-11-03 @ 10:59:42
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0