Every dream can become true as long as you refuse to give it up

Jag har precis torkat bort nagellacket och överväger nu om jag ska klippa av mig naglarna eller inte... Anledningen är att jag tror att min arm skulle kunna klara av att jag börjar spela gitarr lite smått igen. Anledningen till att jag tvekar är att jag vet hur besviken jag blir om det inte går bra än och att jag då har klippt av naglarna i onödan... Men jag är enormt sugen på att komma igång igen efter två års uppehåll! Inte blir man mindre sugen av att lyssna på Hizakis solon...


Denna man är ännu bättre live! Detta är för övrigt långt ifrån ett av hans bästa solon enligt mig, men det var det första jag hittade. Bra är han!


Detta är å andra sidan den person som inspirerade mig till att börja spela från början och min främsta förebild. Jag känner inte till någon bättre gitarrist... Dock så är jag mer inne på att spela elgitarr och någonting mer åt Due'le Quartz hållet, men jag ska klara av hans musik! Jag är inte särskillt bra än och spelandet har legat på hyllan i två år, men jag har hela livet framför mig!

Nä nu ryker naglarna!


Är för övrigt förälskad i introt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0