Why did I ever leave the bed this morning?

Utan att det egentligen har varit en allför hemsk dag så känns det så. Ni vet de där dagarna när man vaknar, tittar ut genom fönstret och önskar att man fick gå och lägga sig igen och sedan ångrar hela dagen att man inte gjorde det. Till att börja med så var det första jag såg utanför fönstret enorma snöflingor:S Vill inte ha mer vinter! Sedan pajar min mp3 som jag har haft i ca två månader! Hoppas verkligen att jag har kvar kvittot någonstans:O
  Väl hemma i god tid så har jag tillbringat hela eftermiddagen med att putsa Veloz utrustning inför Solvalla imorgon. En kul sak vad gäller det är att beräknad hemkomst till Eskilstuna igen är ca 01.00 på natten:S Sedan ska man köra hem efter att hästen är fixad och grejer uppackade. Efter det förväntas jag som vanligt vara på jobebt klockan sju dagen efter:/
  Dessutom så ryker min lediga söndag igen! Ska inte klaga. Gillar mitt jobb, men vissa dagar undrar man hur det känns med ett normalt jobb där man arbetar bestämda tider, kommer hem i normal tid, är ledig helger och inte får med sig högar av arbete hem. Skulle för allti i världen inte vilja byta, men som sagt så är detta en sådan dag då man ångrar att man steg upp:S

Nä nu ska jag sluta klaga och gå ner i tvättstugan och hämta upp sista maskinen med tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0