Birthday party in asian style

Som utlovat så kommer här bilder från dagen:)


Pucca gjorde risbollar:)


Cissi fixade sushin.


Cake á la japan made by me^^


Det är inte ofta man fångar en så här glad Penna på bild^^


Piko anslöt sig till oss efter ett tag:)


Penna kom ut ur garderobenXD


Ut i blåsten gick vi och Anna-Bell fick följa med i Cissis väska:) Hon var nöjd med att ligga där och så fick hon en liten promenad i koppel:)


Dessa två hade något hemligt fotoprojekt med min ko... Blev lovad att få se vad på Pennas blogg senare... http://pennapalsternacka.blogg.se/


Dessa fick jag av Piko:)


Dessa vackra teburkar innheållande gott te fick jag av Cissi:) Fast jag har bara hunnit smaka på ena än så länge:P


Torkad tofu från Penna:) Sesamkakor fick jag också, men de är redan uppätna och jag har planerat att köpa fleraXD


Svärd från Piko och godis från Penna:)


Bok och godis från Penna och gittaren från piko:) Anledningen till de utspridda bilderna är att jag bara har gått runt med kameran och fotat allt där det har hamnat:P


Denna väckarklocka fick jag från Penna och jag kan ju lugnt påstå att jag kommer dö om jag ska vakna till den på morgonenXD


Till sist jag:P Skit i att jag ser skum ut på bilden och jag har ingen aning om vad jag gör med benenXD
Trackback
RSS 2.0