Hemmafru på hög nivåXD

Snart klar med allting här^^ Släkten ska inte börja droppa in föräns om två timmar så jag kan ta det lite lugnt nu:P

Två tjugoårs kalas är inte helt fel;P Ett idag med släkten och ett nästa lördag med vänner:)


Dagens tårta:P 100% hemma gjord, inklusive det misslyckade chokladpyntetXD Hehe anledningen var dålig fantasiXD Kom på att det såg lite tråkigt ut med bara vindruvor, men hade ändå ingen fantasi så detta är vad det blev^^ Chokladpynt är ju egentligen lätt att göra, men frågan är ju VAD man ska göra:O


Innehållet är banan, hallon och choklad grädde. Ovanpå vindruvor, hallonmos och choklad^^
  Så vad säger ni? Ser den ätlig ut?


Kladdkaka med chokladbitar i och smält choklad på^^


Fruktsallad till mamma som varken äter socker eller gluten:P


Bullar och chokladkakor i olika varianter:P

Allt utom de ballerinakakor jag köpte till är hembakat^^


En rabarberpaj hade jag tid att baka trots allt^^


Mina nya örhängen som jag klickade hem från trader:D Hihi dem måste jag ju ha idag^^


Dessa köpte jag samtidigt:P Måste inviga dem också snart^^ Hittade för övrigt filmen "Lost Boys" billigt där:D Den har jag velat ha länge och nu är den min:D Ska köpa andra och tredje så fort jag har råd:) En av mina favoritfilmer:)

Nähä, nu ska jag göra klart det sista innan dem kommer:P

Kommentarer
Postat av: Penna

Åhåhå :D

din mamma får ju det bästa och godaste! :D

2011-05-21 @ 16:26:11
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0