To fly free

God dag på er allihopa. Sitter här och lyssnar på Bauhaus, medans jag funderar på hur jag ska fördriva dagen...

För övrigt så är det äntligen inte så hemskt varmt ute! Inte lika illa som de senaste dagarna i alla fall^^ Vaknade inatt av en ordentlig åska:) Jag gillar åska och lyckades på något konstigt sätt somna om nästan direktXD Smällen som väckte mig var ungefär som om en långtradare brakat in i sovrumsväggen. Hehe hade jag orkat så hade jag gått upp och suttit mig på balkongen:P
  Många är rädda för åska, men jag har alltid älskat det. Hehe det har jag fått från min mamma;P

För övrigt så lovade jag er bilder från när Cissi och jag var ute vid våtmarken. Hehe det hade jag totalt glömt bort, så nu kommer några:P


En svan som kliade sig^^


Svan.


Fågel. Hehe ja, jag är otroooligt insatt i fågelvärlden;P


Huvudlös svan;P


Så insatt att jag kan säga att detta är en KanadagåsXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0