Agility med Jussi69

Okej efter mitt gnällande så är det dags för mig att bli på bättre humör^^ Hoppas ni också blir det av videon jag laddar upp. För vad kan vara mer underhållande än att se Jussi69 köra agility med en fin hund?


För er som inte förstår finska det minsta eller inte är lika besatta av Jussi som jag så kan ni hoppa fram till ca 1,40 för att få se hur bra de är på agilityXD Gillar hunden och måste erkänna att den är otroligt väluppfostrad^^ Får mig att vilja träna agility med min egen vovve!:O Men det finns ingenstans här att göra det:/ Hade dock hemgjorda hinder åt henne förutXD

För de andra delarna så kan ni börja med första här http://www.youtube.com/watch?v=CCXeClRCB_c&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0