Vårstädning

Jag har fortfarande inte klarat av den "vanliga" städningen än. Istället har det blivit till en ordentlig vårstädning! Sex timmar med att städa skåp och garderober. Två påsar med skräp än så länge^^ Lite gamla kläder också. Mest udda strumpor dockXD


Nu är garderoberna ordentligt städade! Fast snart kommer dem vara en enda röra igen...XD Har äntligen orkat hitta på en lösning för chokrar, slipsar och löshår, som tidigare flyttat runt i en enda röra p.g.a platsbrist. Men som den "händiga kvinna" man nu är, så har jag suttit upp snören längs väggarna att hänga dem på:P


En ovanlig syn i min garderob... Allt är vikt!
  Är det bara jag eller verkar det finnas ett visst färgtema i min garderob?XD Färgklickarna (förutom dem röda och vita) är sovkläderXD


Faktiskt lite mer färger:P Den orangea slipsen har jag dock aldrig använtXD Inte köpt själv heller för den delen:P Finns till och med lite vitt till höger som inte syns på bilden;P Plus mina gröna och röda gamla dreads:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0