Are you happy in denial?

Så är första dagen på jobbet igen avklarad^^ Det gick bra. Fast av någon anledning så får jag kramp i fingrarna på vänsterhanden när jag håller i någonting... Lite jobbigt när man mockar:O Aja det släpper nog snart:P
  Kan lova att vovven var glad att träffa matte igen:) Hon kunde absolut inte lämna mig många minuter:P

Trött är jag dock! Sov kanske fyra timmar i natt:S Tog mig ca fyra timmar att somna igår, så jag var inte så glad när väckarklockan ringde 05.40 imorseXD Hehe


Detta band har jag återigen nördat utan uppehåll i flera dagar igen:P

Här är några av dem låtar jag som jag har nördat mest de senaste dagarna;P Inte i någon speciell ordning, ej heller alla, men i alla fall några^^


Grymt bra låt:) Texten kan dock uppfattas som "smått" pervers om man lyssnar på denXD


Behöver jag ens säga att jag gillar även denna låt?:P


Bra låt:)

Nähä nu ska jag se om jag kan hitta någonting som håller mig vaken tills ikväll, eller om jag ska sova någon timma:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0