Sometimes you come to the end of a road

Rekord länge för min nagelmålning att hålla! Så är det alltså när man inte jobbar i stall:O Har till och med nagelband:) Fast lite slitningar blev det efter en dag på jobbet:O Men ja orkar inte måla om dem innan Stockholm, så det får räcka med att dra på lite nytt i kanterna:P I väntan på att det ska torka så roar jag mig med att för första gången kolla på otextad anime^^ Fanns inte text så jag tänkte att "va sjutton, jag förstår ju en då en hel del japanska!. Och trot eller ej, men det går alldeles utmärkt:P Jag börjar lära mig:)

Försökte ringa till min handläggare på försäkringskassan idag för att anmäla att jag har börjat jobba igen, men jag fick inte tag på henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0