Now is another story written by you

Efter en lång tidsfördröjning så är den äntligen klar! Min kjol inför Miyavi:D


Hehe sämsta bilden everXD Får ladda upp en bättre bild någon dag:P
 
Hur som helst så är jag faktiskt riktigt nöjd med den! Bästa kjolen jag sytt hitills:) Men den krävde mycket mer arbete än jag hade räknat med från början... Kanske en så där tio timmar extra... Hehe den ser inte så komplicerad ut, men då ska ni veta att bara fodret var otroligt krävande:O Men som sagt så är jag riktigt nöjd och ser nu fram emot konserten mer än någonsin:D

För övrigt så kan jag tala om att den är otroligt tung för att vara inte ens knälång:P Ingen risk att den blåser upp inteXD

Bättre bild kommer inom en snar framtid^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0