Music floating in my veins

Igår kom bror med sin keyboard hel till pappa efter att ha fixat min bil. Det hela slutade med att både pappa och jag som länge varit sugna på att köpa keyboard beställde varsin:P Jag har dock helt glömt bort det lilla jag kunde spela:O Jag kom ihåg halva titanic och har helt glömt bort vilke tangenter som är vilka... Men men det kommer man snart in i igen och den här gången ska jag lära mig spela ordentligt:D

Egentligen hade jag tänkt vänta tills efter konserter, Stockholm och frisör, men det var lika bra att jag köpte en nu^^ Så om ca en vecka ska den komma:D Måste dock ner på stan och köpa en sladd till den då detta inte följde med och jag inte hittade någon på sidan vi beställde ifrån... Till keyboarden kan man även köpa till en sladd som gör att man kan koppla den till datorn, men den kostar ca 300 hundra så det får vänta tills jag har mer pengar. Men jag är helt klart sugen på att köpa en!


Hehe ja nu är jag uppe i tre inlägg... Jag tar igen för den senaste tidens bloggtorka:P Men jag ville ha in det i tre inlägg, dels för att det skulle bli för mycket för ett och dels för att få in dem under rätt kategori.

Hur som helst så är jag ledig idag eftersom att jag jobbade i lördags. Jag vaknade klockan åtta imorse, läste om de två sista böckerna i Model och duschade sedan då jag kom hem för sent för att göra det igår. Sedan stekte jag två ägg och nu ska jag bortsa tänderna för att sedan ta itu med städning och disk innan mamma kommer hit med sin hund i eftermiddag för att jag ska passa honom.
Trackback
RSS 2.0