I broke a nail!:O


Nu har det hänt! Jag har brutit mitt livs första nagel:( Den överlevde hela Axevalla resan trots en intensiv misshandel av Veloz, men väl hemma i stallet så bröts den på något sätt i min vante utan att jag märkte någonting föräns jag tog av den och det ramlade ut en nagel...


Så nu är dessa "skönheter" borta:( Jag klippte nämligen av dem. Ni förstår att jag är inte en människa som gillar olika längder på naglarna.



Så nu ser mina naglar ut så här:O Korta:O Känns jättekonstigt att skriva på tangentbordet utan naglarna... Men men så kan det gå. Nu får de helt enkelt växa så mycket de kan tills konserterna i April. Hade velat ha riktigt långa naglar, men nu får jag nöja mig med en månads utväxt...


R.I.P. Nu sörjer vi mina naglar:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0