And the question in the end is "Why?"

Idag är jag äntligen frisk och har varit i stallet och hälsat på hästarna^^ Var trevligt att bara bortsta, mysa och sedan åka hem. Över tre timmar ägnade jag åt att borsta Vencer, Floria och Guling. Så över en timma var ungefär fick dem. Tro mig, det behövdes! Fy vad dem fäller! Speciellt Guling! Pratade även lite med pappa och delade en kanelskorpa med Guling och Vencer:P De enda hästarna som gillar detXD Säkert nyttigt. Not:P
  Första gången på flera år som det luktade HÄST när jag klev in i stallet! Är annars så van vid lukten att jag inte känner den:P Gott luktade det:)

Lite över en vecka klarade jag mig utan hästarnaXD Rekord!:P

Rubriken i dagens inlägg är för övrigt den sista raden i en låt av London After Midnight. Gårdagens var från samma band^^ Intressant va?XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0