Now i'm searching for a way out, i'll be here

MYCKET pengar har jag gjort av med på marknaden idag;P Men jag ångrar inte mina inköp:)


Skit i ful bild. Jag har äntligen köpt riktiga solglasögon:) Två par, så nu slipper jag använda mina repiga körglasögon:P


Andra paret:)


Hel plötsligt har jag börjat köpa "hängörhängen"^^


Detta fina armband köpte jag i samma stånd:)


Jag får egentligen inte använda ringar. Skit farligt för folk med min sjukdom. Men vad gör man när man älskar ringar och hittar denna vackra?XD


Detta matchande halsband var jag ju tvungen att ha:) Jag älskar den här sortens smycken!


När man nu hittar manga så måste man ju passa på:) Ja ni ser rätt, det är lite yaoi i högen:) Lånade ut pengar till Cissi för att köpa en bok också:P


Jag höll på att dö när jag hittade denna skiva bland Punk/NewWawe! Fields of The Nephilim:D Billig var den också:) Hoho min dag är gjord:D


Dessa filmer köpte jag också:) Ser ni något tema?;P


Den här väskan var jag ju tvungen att köpa!:) För övrigt så låg det tidningspapper i facken på arabiska eller något liknande språk:O Så den har nog rest en bit;P


Denna vackra klocka står numera på min filmhylla^^


Denna drake ska upp på hallväggen:)

Ja det var dagens alla inköp. Behöver jag ens säga att jag ska tillbringa resten av dagen med att läsa och titta på film?;P
Trackback
RSS 2.0