To sleep alone with the thunder and light

Har precis hämtat ut mitt och Cissi paket från Odium!:D


Sakerna jag beställde. En ny foundation, två nagellack varav ena med en penna på, en "eyeshadow base" och puder:) Äntligen ett tillräckligt ljust puder att ha över foundationen. Detta är nämligen kritvitt:)


Betalade samma pris som för en liten. Kan ju inte påstå att det orsakar mig några problem;P Sorry Cissi, men ditt puder fanns kvar i liten förpackning;P

Det var för övrigt väldigt passande att jag fick hem mina grejer idag, för jag filade bort den sista skadan på min nagel för en timma sedan:) Vilket betyder att jag kan måla och spara ut dem igen:D Hinner inte göra någonting med dem idag, men vi får väl se om jag får någon tid över imorgon när jag kommer hem från stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0