The pain is tearing me appart

Hade tänkt städa idag, men så blev det inteXD Hehe:P

För övrigt så sitter jag här med en ispåse på armbågen i hopp om att det ska göra mindre ont:O De senaste nätterna har jag vaknat varje gång jag har rört mig, då armen börjat göra ont:S Alla som har sovit i samma rum som jag vet att jag rör mig mycket när jag soverXD I slutet av nästa månad hardet gått två år sedan jag skadade armen. Kan jag inte få en operationstid snart?:O

Nä nog klagat! Jag har gjort glass^^ Testade ett nytt recept istället för mitt eget:P Hoppas det blir lika gott^^ Om två timmar ska den vara klar för ett smakprov;P


Jag kan inte fatta det! Idag är det ett år sedan jag tog studenten!:O Vart tog det året vägen...
  Ett år sedan jag hade svart hår också:O


Detta har ni hört många gånger förr! Och ni kommer att få höra det många gånger till ända tills jag är svarthårig igen. Jag saknar mitt svarta hår!

För övrigt så är det snart dags för mig att färga håret igen:O Panik! Vad ska jag färga??? Vitt eller rött??? Vad ska jag välja?!:O

Kommentarer
Postat av: Penna

Vitt! : D

för då får jag massa inspiration till frisyrer jag vill göra på dig direkt.

eller rött i samma nyans som ditt löshår du köpte förut :D

2011-06-11 @ 22:06:47
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0