Quem di diligunt adulescens moritur

Idag fick jag hem min skiva som jag beställt:D The 69 Eyes - Wasting The Dawn:D Dessutom kom min aoch Cissis böcker så nu har jag mer läsning. Dessutom så har jag äntligen Mooncild på film:D Inte den brända versiomen jag fick för flera år sedan utan den riktiga filmen:D Hihi^^

Men det börjar nog bli ett missbruk det här... Har lagt ut mellan 1600-2000 på manga den här månaden:O HehhhXD Min ursäkt är att det inte blev någon London resa^^ Så då får jag använda pengarna till annat;P

Idag kom min faster, två av mina kusier, den enas fru och tre barn till Sverige. Bra på att umgås med folk som jag är smet jag hem direkt:O Varför måste jag vara så jäkla folkskygg?:( Egentligen så gillar jag min faster, hon är trevlig och kan prata svenska:P Fast jag kommer inte ihåg henne från när jag var liten... Jag kommer inte ihåg nästan någonting fram tills dess att jag fyllde 13 och inte mycket fram tills jag fyllde 15... Men det kan jag ju inte berätta för dem:O
  Hon kom för övrigt ihåg att jag fyllt 20! Hon hade köpt ett halsband åt mig:O Hon har köpt flera halsband åt mid när jag var yngre^^ Men det är kul att hon kommer ihåg att jag fyllt när mina bröder inte ens kommer ihåg hur gammal jag ärXD För att inte tala om min mamma som alltid glömmer det:P

Nä nu har jag bara babblat på en massa... Ska betala räkningar och sedan läsa lite eller laga mat:P


Denna sötnos är hos mig en vecka framåt medans Cissi  är i Spanien:)
  Cissi sa att hon ätit dåligt med blötfoder, men jag har ingra problem med det;P Man blir hungrig av att umgås med migXD Lovade på skämt att hon ska få tillbaka en tjock och bortskämd katt när hon kommer hem. Kanske blir det sanning ändå;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äta bör man! :)

2011-06-21 @ 09:49:55
URL: http://liquidize.blogg.se/
Postat av: Penna

Nej, man blir hungrig av att umgås med mig ju : D

2011-06-22 @ 00:19:14
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0