Even if it means you'll be all alone...

Det ösregnar verkligen idag! Jag älskar regn:) Inte när det vräker ner i veckor, men någon dag med en ordentlig skur då och då är underbart:) Ingen överdriven värme, ingen sol och allmänt skönt väder:) Perfekt för att antingen sitta inne eller ta en långpromenad:) Kanske därför hösten är min favorit årstid;P

Idag har inte varit en helt bra dag, men inte helt dålig heller. Jag slutade tidigt idag eftersom att pappa var för mörbultad efter gårdagens incident för att köra häst och ingenting annat behövde göras. Så jag passade på att tanka och handla innan jag åkte hem och tittade på N.C.I.S. Hade tänkt ta en dusch, men beslutade mig för att ta ett bad istället. Ett långt sådant blev det:) Bra för min rygg som protesterat de senaste dagarna:P

Hur jag ska fördriva kvällen har jag inte beslutat än^^



Your betrayal was the worst you know
You taught me that emotions is wrong
That they during no circumstances shall be expressed
If they are not of the happy kind
You trained me well
And then you do this?
You know that this is the worst betrayal
Even though you are the one I love the most
Even though you are family
You are the last person I would ever turn to
I stoped trusting you many years ago
But yet I could not believe this
Your betrayal hurts more than you can imagine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0