Sometimes I miss the good old days

Sitter här och lyssnar på Blondie med en kopp kaffe:P Väntar på att mitt hår ska torka upp lite, sedan ska jag iväg och handla då min kyl och frys börjar eka tomt^^ Om jag orkar eller om tanken har gått ner på rött nu så ska jag även tanka. Kanske lika bra om jag ska köra vilse i min egen hemstad imorgonXD Haha eller så tar jag bara erbjudandet om skjuts för att slippa det;P
...
Vet inte vad jag ska skriva... Har planer på några inlägg om naglar och hår, men det är ingenting jag orkar börja med nu. Så vad sägs om att jag bara laddar upp lite gamla bilder som underhållning?;P
...
Haha bara för att detta är den första bilden på den "extrema treon"XD Någon som känner igen mig?;P
...
Böghög inför Miyavi 2009:) Undrar om jag ska klappa eller slå penna?;P
...
Fönstershoping i Nyköping för nåt år sedan^^
...
Så här pigg är man efter en dags modellande för Penna;P Min gamla lägenhet i Oxelösund föresten^^ En mysig liten stad:P Saknar omgivningarna och hamnen där...
...
Så här såg vi ut i högstadiet^^ Jag till höger på den tiden då folk hade svårt att tro att jag var tjejXD Penna har väl förändrats mest...XD Hon har blivit tjej;P
...
Bara för att jag är snyggast ever när jag rorXD Vet att ni är avundsjuka på mina snygga vantar;P Fördelen med ett gymnasium mitt ute i ingenstans var sklogen och sjön^^ Kan dock inte påstå att jag saknar skolan;P
...
Hamnen i Oxelösund^^
...
"Bakom kulliserna" i mitt vardagsrum med Penna och Cissi;P
...
Så här "seriösa" är vi alltid när Penna vill fotaXD Går gaaaanska så många bloopers på lyckade bilderXD
...
Bara för idag så bjuder jag på denna vackra bild från nyårXD Kan någon av min min gissa vad som låg i Pennas paket?;P
Trackback
RSS 2.0