Pictures from a good evening

Här kommer som utlovat (med över en veckas försening) lite bilder från grillkvällen:)
...
Spinkis passade på att stoppa i sig av allt hon bjöds på, vilket var kött i mängder. Även grannhunden var där och tiggde, men hon fick inget:P
...
Penna bestämde sig för att fota och åka rutschkana^^
...
Piko och Simon kom sist och så här lyckliga såg alla ut då;) Hungriga kanske?
...
Hmm... Ingen kommentar och jag vet inte vad vi görXD
...
Cissi och Johan. Jag tror att de tänkte äta upp mig i väntan på matenXD
...
Hur som helst så hade vi skoj och åt en massa god mat + efterätt. Rikard och jag konstaterade att vi åt mer än vi gjort på hela helgen innanXD

Kommentarer
Postat av: Jenna

DET VAR ROLIGT!!!

2011-07-28 @ 21:22:03
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0