Lots of horses

Under veckan som gått har Cissi och jag hållt på med lite olika saker med hästarna. Detta är för övrigt mitt första tidsinställda inlägg. Laddar upp det så att det garanterat ska komma upp ett inlägg under dagen:)
...
Longerat har vi fått göra. Lägg märke till att jag för ovanligheten skull har glasögon... Detta berodde på att jag fick in något skit i ögat som gjorde att jag inte kunde ha linser på någon dag.
...
Mushi.
...
Nh (natural horsemanship) ned Venita körde vi också.
...
Hon har alltid varit rädd om sitt huvud och även om man har fått röra det försiktigt senaste tiden så har det varit problem...
...
Men som ni ser så räkte ett tränigspass för att komma över detta.
...
Hon ser verkligen inte ut som som att bara vara två! Mina 156 cm växte hon om för länge sedan...
...
Cissi har motionerat hennes Venitas mamma:)
...
Ingen kommentar...
...
Bonnie fick också komma ut på en promenad.
...
Cissi flätade sjuklingen för att få över all man till en sida.
...
Vi hade en skoj veckan:P Cissi och hästarna på dagarna och en viss pojke där kvällar och nätter:) De hade gott kunnat vara borta längre om jag varit frisk:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0