An hour just to wake up screaming

Som ni säkert redan har märkt så börjar det dyka upp lite intressantare inlägg här igen:) För att förhindra en ny bloggtorka så har jag lagt upp några tidsinställda inlägg som dyker upp nästa vecka. Tanken är att få upp ytterligare några stycken.
...
Jag har fortfarande lite feber, men inte så farligt så nu ska jag ta mig iväg till affären och handla lite så att jag kan laga lite mat sedan^^ Ska passa på att göra lite veg-lasagne nu när jag har veg-ost från pappa:) Mums:D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du som sa att tidsinställa inlägg är det onödigaste som finns!

Hehe ; D

2011-07-31 @ 15:01:10
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0