Dead models

Nu har jag städat klart och som utlovat ska ni därför få se resultatet från gårdagens fotografering:) Modeller är jag och Cissi^^ Fotograf är Penna. http://pennapalsternacka.blogg.se/


Redigerad av mig.

Ska sägas på en gång att jag inte har gjort någon seriösare redigering av bilderna. Har endast ändrat färg, ljus och kontrast lite grann så att det ser bra ut. Tycker jag i alla fall:P


Redigerad av mig.


Redigerad av mig.


Oredigerad bild.


Redigerad av mig.


Redigerad av mig.


Redigerad av mig.


Redigerad av mig.


Redigerad av mig.
  Ser ni spöket:O Cissi lyckades mörda migXD Inte så bra redigerad, men men jag måste ju laga mat till imorgon snart också^^



Oredigerad.



Redigerad av mig.


Redigerad av mig.

Ja det var det^^ Självklart så finns det fler bilder, men jag orkar inte ladda upp alla.
Trackback
RSS 2.0