En liten smygtitt...

Imorgon får jag bilderna från dagens fotografering. Den blev inte som den var tänkt fårn början då Pucca inte kunde komma. Men det blev bra ändå^^ Här får ni en liten tjuvytitt i förväg. Bakom kulisserna så att säga:)


Penna lockade först mitt och sedan Cissis hår. (Cissi på bilden)


Medan Penna fixade Cissis hår så inredde jag ett rum för fotograferingen...
  Bordet är gjort av två trasiga stolar en skiva och mitt sammetstyg^^


Mina knivar och mitt gröna tyg:P


Cissi vilade innan vi började:P


Penna fotar mig.


Sedan bestämde vi oss för lite "självmordsbilder" med Cissi. Detta är de fina sår och ärr jag sminkade ditXD


För att få det lite mer verkligt så sprang Penna iväg och köpte lite ketchup och karamellfärg. Detta rörde vi ihop till en illaluktande sörja och dränkte in min stackars kökskniv iXD


Medans de fixade blod så sprang jag runt och fotograferade stälelt lite. Det såg ut som ett gammalt sjukhus... Fanns en tjock metalldörr som stängdes och låstes från utsidan och strömbrytaren satt också utanför... Konferans och tandläkarmottagning har de tre våningarna vi hade att välja mellan varit... Hm, den tandläkaren vill inte jag besöka:O


Sedan blev jag ditropad för att hjälpa till. Av någon anledning ansåg de att jag är bra på att fixa blod... Why???
  Efter det var det dags för Cissi att "dö".


Penna fotar.

Det var dagens smygtitt. Imorgon kommer dem riktiga bilderna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0