A bad day

Idag har varit en sådan där dag när man skulle ha stannat i sängen.
  Först så var det skitväder och snorhalt ute. Sedan följde jag med till banan istället för att mocka klart det sista. Väl där så knäcker Lillen till armen på mig så att den gör nå ********* ont och är nära att ge mig en fläskläpp när han skallar mig. Väl på banan så tappar han en sko så pappa åker hem och hämtar en ny medans jag sitter på banan i tron om att han letar efter den gamla... Sedan efter andra heatet så åker vi hem och jag mockar klart och så tar vi in hästarna.
  När jag ska gå ut och hämta Vencedor på stallbacken så stegrar han, får hovarna på min rygg och jag befinner mig helt plötsligt på marken:S Fly förbannad! Som tur var så landade han inte på mig så förutom att han lyckades träffa mitt skulderblad som varit cp när jag krockat så klarade jag mig bra. Verkar inte få några blåmärken men är lite stel... Tur att jag hade vinterjacka på mig då han är broddad!
 
Hemma så har jag sovit strax under två timmar och tagit ett varmt bad för att mjuka upp ryggen.
  Nu ska jag måla mina naglar:P


Den skyldige i fråga! Dock så är han större nu... Men inte fullvuxen! Som tur är så är han bara två år:O



Imorgon blir det en ny studio fotografering med Penna! Jag är ensam modell... Hehe
  Denna bild är tagen av Penna och redigerad av mig.
  Bilder från imorgon får ni se så fort jag har fått dem av henne^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0