Tonight I cast my spell and I wish upon a star

Orkade som ni märker, inte blogga igår. Så här kommer en sammanfattning av gårdagen. Var på stan och öb med Penna, Cissi och Piko. Sedan var vi hemma hos Piko och fångade fiskar som Catta skulle ha. Efter det drog vi hem till Cissi som flyttat nu^^ Hon bor i samma trappuppgång som min mamma!


Jag färgade Cissis hår. (Har inte sett reslutatet än...XD)


Piko och Penna var rastlösa så de packade upp Cissis grejer och städade åt henne^^


Hennes vardagsrumsbord fick hon däremot ta hand om själv. Där hamnade nämligen allt som hon inte bestämt vart hon skulle göra av än. Där och garderobenXD


Eftersom Cissi inte skaffat katt än så fick hon leka med denna kattXD Hehe hon försökte få den att vissla på bilden^^


Efter att ha skjutsat hem Piko till Simon så fick jag följa med Penna hem och fick hennes mangaböcker som jag inte redan har:D Hihi^^ Cissis böcker på bilden dock. Har snart fyllt hela min bokhylla med manga:) Får ta ett kort på den någon dag;P

Just nu så sitter jag och väntar på pappa. Vi ska nämligen hem till min syster och hämta lite hyllor, ljusstakar och annat smått och gott till mig som hon gör sig av med när de flyttar^^ Inte mig emot:P Måste ha pappa med eftersom att det inte går in i min bild^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0