Tre=skit!

För någon dag sedan fick jag en räkning för mitt internet. I den står att jag ska betala en påminnelseavgift för den ena av de räkningar jag aldrig fick hem. 199 ligger mitt internet på, men med extra avgiften blev det 433 kr... God jul från tre!?
Jag ringde dit för att fråga om jag måste betala när det inte är jag som har klantat mig. Svaret jag fick var:
"Du måste betala. Det är kundens ansvar att se till att den får sina räkningar!"

SJUKT! Är det mitt ansvar att posten och tre sköter sig? Så okej jag har alltså ansvaret för att både posten och Tre fungerar som de ska. Kan jag då få deras chefers löner? Deras ansvar verkar ju vara mitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0