Live for what ever you can

Hittade denna lilla text av mig. Jag skrev detta för flera år sedan på en annan sida. Vart eller när spelar ingen roll, men jag håller fortfarande fast vid det jag skrev då. Så jag lägger upp den här.

Det spelar egentligen ingen roll vad man lever för, bara man lever för NÅGOT
Även att leva på sitt hat är bättre än att inte leva för något
För utan en anledning är man levande död
Att vara det är värre än att vara död
Så länge man lever så kan saker ändras
Är man död så är det för sent
Oavsett vad man lever för, så är det viktiga att leva för något
Lev på ditt hat tills den dag du hittar något annat att leva för
Låt din anledning ändras hundra gånger om så krävs
För minns att så länge du lever för något så finns det något som har betydelse
Minns att så länge du lever så kan allt ändras
Minns också att om du dör så är det försent
Men minns framförallt att ta vara på det som får dig att vilja leva
Kasta inte bort det oavsett vad det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0