I won't ask for forgivness, for being me

Om mindre än två veckor är det julafton. Kan inte påstå att gillar julafton... Men men. Är nästan klar med julklapparna nu och tänkte införskaffa dem sista nästa vecka... Nu är min dator återigen ominstalerad till XP och verkar äntligen fungera som den ska! Så nu kan jag äntligen koppla mobilen till datorn! Så nu har jag uppdaterat musiken på den och tömt den på bilder.


Nu är mitt röda hår i princip helt borta. Igår färgade pojkvännen det brunt åt mig. Eller ja, det röda gick inte bort helt så det är brunrött. Men nu ska jag inte färga det på ett år så att det får återhämta sig och växa. Bleka det kommer jag nog aldrig mer att göra eftersom att det sliter så mycket. Jag har varit ljusblond en gång i livet nu och det räcker.

Nähä, nu ska jag göra lite nytta och sortera in lite papper.
Trackback
RSS 2.0