En kund mindre för tre

Jag har inte fått någon räkning för mitt internet för november och inte för månaden innan... Däremot så fick jag en påminelse förra månaden. Ringde därför till tre idag och tydligen så kan det omöjligt vara deras fel utan måste vara postens. Dessutom så förmedlade den personen jag pratade med, om än med andra ord, att jag fick skylla mig själv som inte har autogiro!?

Har bara varit krångel från början. Jag fick skriva dit gång på gång för att ens få mitt internet hemskickat och efter det så har det krånglat för att ibland inte fungera alls. Deras slogan "surfa så mycket du vill med obegränsad hastighet" är en lögn. Man har bara en viss tid att surfa för varje månad och sedan får man sitta med ett skitsegt knappt fungerande internet eller betala extra och det bemötande jag har fått vid telefonsamtal och mail är allt annat än trevligt.

Skulle jag rekomendera tre till någon annan? Absolut inte!

Tänker jag behålla det när bindningstiden har gått ut om ett år? Verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: mymic

Men va, vad knäppt sagt av den du pratade med :o verkligen...!

2011-12-04 @ 00:08:29
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0